hurá na exkurzi

30. května 2015 v 17:17 | Heaven |  Deník
Už jsem se v některém z předchozích článků zmiňovala o tom, že jedu na exkurzi - takže tady od 31.5. do 5.6. nebudu. Odjíždím v neděli odpoledne, což je fajn, alespoň jsme si mohli předtím všichni vesměs odpočinout. Jedeme do Řevnic, což vám asi nic moc neřekne - je to na Berounsku. Každopádně cesta autobusem bude trvat okolo 3 hodin, pokud nás cestou nepotká krupobití, bouře, vítr, bouračka nebo jiný neštěstí. Nejede jen naše třída, ale i další dva třídy z našeho ročníku. Ale jich je dohromady asi 38 a nás 26, takže se vejdeme do jednoho autobusu. Kdyžak někdo bude celou dobu stát :D (když tak přemýšlím nad naší školou, tak se to i klidně může stát)

Untitled
no koho by to napadlo :D
(z weheartit)

Dívala jsem se na stránky té cestovní kanceláře na obytování a vypadá to vážně pěkně. Ne žádný hotel, ani penzion, to bychom se asi nedoplatili, ale na "chatky letního typu" to vypadá úžasně. Čekala jsem zavšivenou kulničku na dříví a společnou umývárnu, ale zdá se, že má každá chatičky (pro 4 nebo 5 lidí) vlastní koupelnu a zavedenou elektřinu :) Samozřejmě si beru spacák, protože se mi nechce dávat vlastní povlečení na deky, o kterých ani nevím, v jakém jsou stavu. Další super věc je, že jako člověk s bezlepkovou dietou si musím brát všechno jídlo sebou. Pečivo hlavně. Sice budou vařit teplé večeře a já už znám dopředu jídelníček, abych si mohla vzít příslušné jídlo sebou, ale pečivo je snad základ. Tak třeba si musím vzít balenou šunku a salám, abych ji měla co na svačinu a dám si to do kuchyně do lednice. Dějepisářka říkala, že "tam možná nějaká lednice je". Co to je za kuchyň, když tam "možná nějaká lednice je"? Dobrá, raději nad tím nebudu moc přemýšlet. Stejně to spíš bude stylem "tady máš jídlo abys neumřel hlady" a nazdar. A jestli se ptáte, jestli platím méně, protože si to jídlo dovezu, tak ne, neplatím.

V pátek přijedu kolem oběda, ale dám zřejmě vědět až v sobotu, až se dám trochu do pucu, protože myslím, že mě to chození a výletování patřišně unaví :)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Andey Andey | Web | 31. května 2015 v 12:36 | Reagovat

Ať se ti tam líbí. :D My jedeme na školní výlet taky do chatek, ale budou tam veřejný sprchy a záchody.

2 Ennie Ennie | Web | 1. června 2015 v 18:26 | Reagovat

Tak fakt mi to nic neřeklo, ale tak snad se Ti tam bude líbit a napíšeš, co tam vlastně je zajímavého :D. Také jsem si vždy brala spacák...je to takové lepší ;). A s tím jídlem je to na prd no. Ale většinou na takovýhlech akcích to jejich jídlo není moc poživatelné :D.

3 *Shock *Shock | Web | 2. června 2015 v 17:48 | Reagovat

To mám od Prahy docela kousek:D:) ( no dobře, asi hoďku, ale zas tak daleko to není! :D)
Užij/te si to! :)

4 neweresth neweresth | Web | 3. června 2015 v 20:51 | Reagovat

Mmm, to je super, takovej výlet do přírody. Heh, jo, ta dieta je sakra problém, ale myslím, že už sis na to časem zvykla, co. ((:

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.